Friday, August 23, 2013

Semuanya bermula dengan BLOG

Teks: Aishah Hussein
Foto: Carian Google

Alhamduillah, semakin ramai yang mendaftar di kelas asas blog.  Ramai peserta yang sudah ada bisnes tetapi tidak tahu untuk berniaga secara online.  Ada juga yang tiada bisnes tetapi hanya sekadar ingin berkongsi ilmu atau hobi.  Dari hobi juga boleh menjana pendapatan.

Niat kami di Akademi Bekerja dari Rumah untuk mengajar seberapa ramai surirumah untuk menjana pendapatan dari rumah.  Saya sendiri dulu sememangnya sudah tahu untuk membina blog tetapi setakat buat entri sahaja.  Itupun hanya 2,3 entri sahaja, lepas itu ditinggalkan bersawang.  Tetapi selepas mengikuti kelas online dan mendapat bimbingan dari Pn Masayu, alhamdulillah kini banyak ilmu  baru yang saya belajar. Semuanya kami lakukan secara online sahaja.  Kami tidak pernah bersua muka, tetapi alhamdulillah semua arahan diberi melalui arahan nota secara online sahaja.

Cara ini memang cukup senang dan mudah kerana kami faham kebanyakan surirumah memang tiada peluang untuk menghadiri bengkel atau kelas di luar kerana perlu menjaga anak-anak di rumah ataupun bekerja di pejabat.  Semoga dengan adanya saluran ini, kalian dapat menjana pendapatan tambahan untuk keluarga.



Pendaftaran bagi 2 kelas online masih terus berjalan.
Waktu kelas adalah fleksibel.

pm saya Aishah Hussein untuk pendaftaran salah satu kelas dan pertanyaan atau
emel ke noraisah.hussein@gmail.com

1. Kelas asas blog dan penulisan, atau
2. Kelas asas blog dan fan page (bagi yang mahu mula bisnes)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...