Tuesday, July 23, 2013

Fasa ke 2 Ramadhan

Teks: Aishah Hussein

Alhamdulillah sudah 2 minggu kita berpuasa.  Bulan Ramadhan bulan penuh barakoh.  Tinggal berbaki lebih kurang 2 minggu juga untuk kita berusaha keras merebut rahmat dan pengampunan Allah.

Syukuri nikmat dan rezeki yang Allah berikan  setiap saat, tanpa Allah apa sahajalah yang ada pada diri kita.  Udara yg kita sedut secara percuma pun Allah yang berikan.    Terima kasih Allah untuk semua nikmat yang diberikan.

Terima kasih Allah kerana memberi peluang untk berkongsi pelbagai ilmu dengan protege saya dan rakan-rakan yang lain.  Lebih banyak kita memberi lebih banyak Allah akan memberi kepada kita.  Mungkin bukan dalam bentuk RM tetapi kesihatan, amal ibadat kita, rumahtangga kita.  Itu juga satu nikmat yang saya sangat-sangat perlukan di akhir-akhir usia sebegini.

Mari kita sama-sama syukuri nikmat yang Allah berikan dan sama-sama berkongsi dengan orang lain.  Semoga rantaian nikmat itu tidak terputus dari terus mendapat rahmat Allah.

Pendaftaran Kelas Asas blog masih terbuka di bulan Ramadhan.

Kami juga ingin membantu suri rumah yang ingin menambah pendapatan dengan menjadi agen dropship.  Hubungi saya terus bagi pembinaan blog dan fanpage untuk bisnes online.

pm saya Aishah Hussein untuk pendaftaran dan juga pertanyaan tentang blog dan fanpage

Boleh juga emel ke noraisah.hussein@gmail.com





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...