Monday, April 15, 2013

Seminggu sebagai WAHM - 15.04.13

Teks: Aishah Hussein

Sudah seminggu rupanya saya menjadi WAHM.  Masih baru lagi untuk saya memberi komen untuk kehidupan baru saya ini.  Cuma perbezaan yang ketara antara kehidupan dulu dan sekarang ialah masa. 

Masa 24 jam itu seolah-olah tidak cukup buat saya.  Minggu ini saya bercadang untuk membuat senarai semak untuk segala tugasan saya.  Kalau tak memang tak tahu nak buat mana satu.  Semua nak buat, akhirnya terbengkalai.  Mana nak kejar ambil anak, nak berkemas rumah dan nak selesaikan tugasan ebook.

Dan sekarang sudah tambah skop menjadi guru online.  Alhamdulillah.  Terima kasih Allah dan juga Puan Masayu kerana memberi kepercayaan kepada saya.  Moga jadual waktu saya semakin bertambah teratur hendaknya.

 
 Kelas Asas blog masih dibuka.
Sila daftar di http://www.kedaibukuonline.biz/index.php/tempahan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...