Friday, May 17, 2013

Syukur, akhirnya hujan turun menyejukkan bumi Shah Alam

Teks: Aishah Hussein

Alhamdulillah diberi peluang oleh Allah untuk bernafas lagi hari ini.  Pagi Jumaat yang penuh barakah.  Sudah berhari-hari kepanasan, pagi ini hujan turun membasahi bumi yang sudah kekeringan.  Pokok-pokok keriangan hari ini kerana menerima air dari langit ini.

Pagi ini sudah bersarapan ringan dengan sebiji kurma dan minum air zam-zam bersama sebiji habbatus sauda.  Sejak duduk di rumah saya selalunya saya akan bersarapan dua kali. (banyaknya makan).  Mula-mula dengan produk sunnah kemudian bila sudah selesai tugasan di atas baru turun kembali untuk bersarapan kali kedua.   Masa ini baru saya akan mengambil biskut atau roti bersama segelas air milo.

Syukur kepada Allah juga sejak menjadi WAHM banyak ilmu baru yang saya belajar.  Apa-apa pun ilmu itu semua Allah yang bagi.

Saya juga akan berkongsi beberapa resipi dengan pembaca sekalian nanti.  Sudah lama rasanya tidak berkongsi.  Semuanya resipi mudah.  Mudah mencari bahan dan mudah untuk membuatnya.  Nantikan ye.  Saya nak pergi berkemas dulu.  Hari ini lambat pulak.

Untuk amalan sunnah singgah di sini
-> https://www.facebook.com/KedaiProdukSunnahOnline
atau beli di sini http://produksunnahshoppe.blogspot.com/p/blog-page.html


Tinggal 2 hari lagi tawaran 3 ebook dengan 1 harga!
Dapatkan sekarang di https://www.facebook.com/BukuOnline4U
atau tempah di sini http://buku-online4u.blogspot.com/p/blog-page_12.html









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...