Sunday, May 19, 2013

Fokus demi matlamat sebenar

Teks Aishah Hussein

Dari malam tadi cuba untuk fokus menyambung penulisan ebook.  Banyak sangat gangguan dan dorongan untuk membuat tugasan lain.  Bila sudah pegang jawatan Wahm, baru paham makna pepatah "masa amat mencemburui kita".

Sebenarnya terlalu banyak keinginan untuk membuat banyak benda.  Tetapi tangan hanya ada dua. Macam mentor Masayu kata, macam-macam nak buat, macam  ada 20 tangan hmm.

Tetapi tugasan saya yang satu ini sudah lama sangat tertangguh.  Saya harus selesaikan segera.  Jadi malam tadi dapatlah juga menulis beberapa perenggan.  Harapnya hari ini dapat mencapai  matlamat untuk siapkan ebook ini secepat yang mungkin.  Moga Allah memberi ilham kepada saya untuk teruskan penulisan ini.

Kadang-kadang terfikir jugak, kalaulah saya boleh rehatkan diri dan melayan rancangan tv seperti orang lain.  Tetapi itu dunia mereka.  Dunia saya, masih banyak lagi tugasan yang perlu diselesaikan. Lebih-lebih tugasan saya kepada yang Maha Esa.

Tidak lama lagi kita akan bertemu Ramdhan kembali.  Sempena dengan itu, kedai saya Produk Sunnah Soppe menawarkan beberapa pakej promosi yang menggabungkan beberapa produk sunnah yang sesuai untuk diamalkan seisi keluarga.  Antaranya Pakej Sunnah Famili, Set Ibu Menyusu, Pakej Ibu Hamil dn juga Pakej Nyah Toksik dan Kolestrol.  Semuanya disusun agar seisi keluarga dapat menikmati dan mengamalkan makanan sunnah yang terdiri dari kurma maryami, madu, habbatus sauda, minyak zaiton, cuka kurma, cuka epal dan tidak ketinggalan kismis.


Sila singgah ke kedai saya untuk dapatkan pakej di atas serta beberapa produk lain
=> http://produksunnahshoppe.blogspot.com/

 atau di https://www.facebook.com/KedaiProdukSunnahOnline



  








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...