Saturday, May 25, 2013

Kenduri kahwin penggal kedua bermula

Teks: Aishah Hussein

Semalaman cuba menyiapkan bab-bab untuk ebook sulung saya.  Dengan pengalaman yang cetek dalam penulisan ini, saya rasa begitu kerdilnya untuk menulis.  Masih tertanya-tanya ada ke orang nak baca ebook saya nanti.  Apa-apa pun, saya akan mencuba sedaya upaya saya untuk menghabiskannya secepat yang mungkin.  Doakan saya.

Hari ini bercuti ke Pahang menghadiri kenduri kahwin.  Masih dalam perjalanan, alhamdulillah trafik berjalan lancar.  Mungkin di sana untuk dua hari, tetapi kedai saya masih beroperasi.

  Itulah satu kelebihan bisnes online.  Segala urusan pertanyaan dan tempahan boleh berjalan seperti biasa, janji ada talian dan peralatan.  Cuma urusan penghantaran sahaja akan bercuti.  Apa-apa pun pelanggan harus diberitahu keadaan sebenar, kerana mereka tidak suka apabila mereka terpaksa tertunggu-tunggu untuk mendapat barang yang mereka oder.

Selamat berhujung minggu.

Sila singgah di https://www.facebook.com/KedaiProdukSunnahOnline
dan 
https://www.facebook.com/BukuOnline4U

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...