Thursday, May 16, 2013

Akhirnya ilmu yang dipelajari dimanfaatkan

Teks: Aishah Hussein

Alhamdulillah.  Akhirnya hari ini dah siap sepenuhnya blog kedua-dua kedai saya.  Walaupun masih belum sepenuhnya memasukkan gambar produk tetapi secara dasarnya sudah lengkap strukturnya.  Pelanggan masuk pun dah boleh pilih dan buat tempahan produk.

Bukan senang buat bisnes online ni.  Paling tahap mencabar adalah melayan kerenah pelanggan.  Tetapi konsepnya pelanggan adalah selalu benar.  Tetapi sekiranya memang salah mereka, kita kena juga beritahu mereka dengan cara yang baik.

Semalam saya memang betul-betul diuji kesabaran.  Kebetulan pula saya berpuasa dan saya pula memang sudah merancang untuk membaca yassin bersama angah untuk along yang akan menduduki peperiksaannya pada pukul 6.

Tetapi kerana ujian semalam, saya terpaksa pergi ke pos laju 2 kali dan mengharungi kesesakan lalulintas hanya semata-mata untuk memenuhi keperluan pelanggan.  Walaupun sebenanrya selepas disiasat ia bukanlah kesalahan saya, tetapi saya hantar juga demi mengelakkan hal itu berpanjangan.

Sekembali dari pos laju bergegas solat asar dan terus masak untuk juadah berbuka puasa.  Sambil-sambil masak bacakan yassin untuk along.  Nak buat macam mana semua sudah disusun oleh Allah.   Kita sebagai hambanya terimalah dengan redha,

Jemput singgah ke kedai saya ye.

Pakej Set Ibu Menyusu Badan
Ingin mencuba pilihan produk sunnah
=> http://produksunnahshoppe.blogspot.com/ atau
di https://www.facebook.com/KedaiProdukSunnahOnline

Untuk dapatkan buku dan ebook
=> http://buku-online4u.blogspot.com/ atau di https://www.facebook.com/BukuOnline4U

Bagi produk kecantikan sabun MZS Sabun Vitamin
=> https://www.facebook.com/MZSecretSoapSbg2
 Tidak lama lagi saya akan menambah produk baru.  Nantikan kemunculannya.

Sesiapa yang baru mula bisnes online dan memerlukan Perkhimatan Menyiapkan Kedai Online (Blog & Fan Page) boleh menghubungi saya di noraisah.hussein@gmail.com atau pm saya di https://www.facebook.com/messages/BukuOnline4U




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...