Saturday, December 6, 2014

Kelas Asas Blog- offline Subang 2

Teks: Aishah Hussein

Alhamdulillah.
Pagi ini bumi Shah Alam dibasahi hujan.  Pokok-pokok pun seronok bermain air.  Semalam sempat mengalih pokok-pokok cili dan selasih yang semakin membesar ke pasu yang lebih besar.  Moga semuanya membesar dengan subur.  Bagi yang mahu mula bercucuk tanam, boleh mula dengan menanam kangkung memandangkan cuaca sekarang kerap hujan.  Kangkung sangat suka dengan air jadi lebih mudah hidup :)

Sempena musim cuti sekolah, saya juga menawarkan kelas offline bagi yang berminat untuk belajar secara "one-to-one".  Boleh pilih hari Selasa, Khamis ataupun Jumaat di sebelah pagi.  Hari lain saya tidak buat kelas sebab saya ada kuliah agama yang saya perlu hadiri.  Bagi yang berminat boleh hubungi saya untutk tetapkan tarikh dan hari ya.


Yuran Kelas: RM300
Pendaftaran 2 orang serentak, bayar hanya RM500
Boleh wassap/pm ke fb untuk bincang dan keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...