Wednesday, February 26, 2014

Kita merancang, Allah merencana

Teks: Aishah Hussein

Alhamdulillah.  Februari hampir sampai ke penghujung. Sudah capaikah matlamat kita untuk bulan ini.

Pagi ini, masak awal untuk makan tengahari.  Nanti lepas rawatan terus ambil angah, balik makan di rumah aje.  Saya lebih suka keluar buat rawatan lewat sedikit supaya tugasan di rumah saya dapat selesaikan dahulu.  Jika keluar seawal pagi, banyak tugasan yang tersangkut.  Tetapi kita hanya merancang, Allah yang merencanakan segala-gala perjalanan hidup kita.

Untuk urusan online, berjalan seperti biasa.  Boleh PM terus ke inbox saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.
Hasbunallah wanikmal wakil.

Bagi yang ingin serta Akademi Bekerja di Rumah,
Daftar di salah satu kelas berikut:
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page
3. Kelas belajar iklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif Kelas penulisan kreatif online
5. Pendaftaran kelas akaun bisnes kecil wahm/soho
    Rujuk link:  http://kelasonlineurusakaunbisneskecil.blogspot.com/

Jika anda ingin buat dropship produk digital, boleh sertai sebagai Rakan Niaga di akademi.
Klik sini untuk keterangan lanjut



Bagi yang ingin saya bantu untuk buatkan blog, saya kini ada mengambil upah untuk membaut blog.  Atau jika ingin menambah gajet di blog sedia ada juga boleh.

Hubungi:
SMS/whatsapp: 013 383 7768

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...