Friday, October 3, 2014

Nikmat bekerja dari rumah

Teks: Aishah Hussein

Alhamdulillah.
Sudah lama tidak bersesak pagi-pagi hari.  Hari ni perlu hantar en suami dan juga tempahan Red Velvet.  Jadi terpaksalah masuk highway.  Masa pergi en suami yang pandu kereta tetapi saya yang duduk sebelah pun rasa stres.  Semasa balik terpaksalah memandu.  Sambil-sambil memandu terus panjatkan kesyukuran sebab saya saya hanya bekerja dari rumah.  Tidak perlu lagi memandu di dalam keadaan stres setiap hari pagi dan petang.

Terima kasih Allah.

Sempat bawa si kecik beli sarapan sebab hari ini sekolah dah mula bercuti sehingga Selasa.  Ada lah teman di rumah selain si Hikari(Hikari ni bukan boleh buat kawan, makan tidur aje kerjanya).  Boleh lah disuruh sapu daun-daun yang berguguran sambil ibunya ni menyemai benih-benih sayur yang saya baru dapat 2 hari lepas.  Mudah-mudahan menjadi lah hendaknya.



Yang nak beli benih boleh ke blog Diana Demiyah.  Macam-macam benih ada.  Boleh beli online.  Servis pun cepat.

Itu antara yang disukai oleh pelangan.  Cepat respon apabila pelanggan emel atau pm.  Tetapi sebagai pembeli kita perlu faham juga, mereka yang bisnes dari rumah juga ada tanggungjawab lain.  Bukannya 24jam mengadap laptop dan gajet.  Walau semua tiu boleh akses melalui telefon tetapi buakan setiap saat nak menjawab soalan kita.  Mereka juga ada kerja yang perlu disiapkan, ada anak-anak yang perlu diberi perhatian.  Itu adalah matlamat utama mereka.  Semoga kita saling faham memahami ;)

Yang nak mula bisnes online atau nak buat kedai online.  Teapi tidak ada cukup bajet.
Boleh hubungi saya.  Kami ada PAKEJ MAMPU MILIK.  Jika ada produk sendiri boleh guna produk sendiri.  Jika tiada kami sediakan produk.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut hubungi saya:
Facebook: aishah.hussein7
Emel di noraisah.hussein@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...