Friday, May 24, 2013

Cuti-cuti Malaysia lagi ke

Teks: Aishah Hussein

Bertemu kita dengan Jumaat yang penuh barakah.  Terima kasih Allah kerana memanjangkan usia kita semua.

Hari ini juga bermulanya hari pertama cuti sekolah.  Jadi ke mana percutian kalian kali ini.  Kami tiada perancangan, hanya ke kenduri kahwin di Pahang sahaja.  Anak-anak pun faham dengan keadaan ekonomi sekarang, tidak mampu ke mana-mana.

Bagi yang tiada kemampuan, pergi bercuti ke hotel bukanlah satu kemestian.  Cuti di rumah pun boleh dijadikan cuti yang menyeronokkan jika pandai mengolahkannya.  Bukan hanya setakat main PSP sahaja.

Petang-petang boleh bawa mereka pergi ke taman untuk berjogging.  Janganlah bawa ke taman sebelah rumah, bawalah jauh sikit, barulah mereka seronok.

Ataupun bawa mereka menonton movie, itupun menyeronokkan hati mereka.

Ajak mereka buat muffin bersama, itupun keseronokan juga (bagi adik itu memang seronok).  Angah pun suka juga menolong di dapur.
www.sheknows.com
Ajak mereka menyemai pokok, ini pun adik paling suka. 

Buat sesuatu yang menyeronokkan hati anak-anak kalian.  Cari apa yang mereka suka dan buat bersama-sama.  Jadi percutian mereka itu akan menjadi percutian yang menyeronokkan walaupun hanya berada di rumah, yang penting dilakukan bersama-sama.

Jadi selamat bercuti sekolah dan menghiburkan hati anak-anak ya.

Walaupun bercuti kedai saya sentiasa terbuka.  Boleh pilih dan tempah.
Sekarang kami ada promosi sempena cuti sekolah, pilih mana-mana pakej produk sunnah, dan kalian akan mendapat PERCUMA ebook pantang berserta 2 ebook bonus.


Singgah di sini Kedai Produk Sunnah Online
dan pm ke https://www.facebook.com/messages/KedaiProdukSunnahOnline

atau di http://produksunnahshoppe.blogspot.com/ dan isi borang tempahan di sini.

Tawaran sah sehingga 30 Jun 2013 sahaja!  Cepat pilih sekarang.

Bagi yang hanya ingin membeli ebook pantang boleh terus membeli seperti biasa. Bonus ebook itu juga akan diberikan bersama ebook pantang. 






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...