Tuesday, December 3, 2013

Kelahiran baru di hujung tahun

Teks: Aishah Hussein

Bagi ibu-ibu yang bakal menyambut kelahiran bayi tidak lama lagi, pasti sudah sibuk membeli segala kelengkapan pakaian bayi.

Terkenang kembali ketika saya terpaksa berpantang tanpa emak di sisi saya.  Alhamdulillah ketika itu saya sudah ada pengalaman dengan dua anak yang pertama.  Namun kerana kelahiran anak ketiga adalah melalui pembedahan, ia sedikit berbeza dan memerlukan sokongan yang lebih dari ahli keluarga.

Alhamdulillah, kini buat ibu-ibu muda sudah ada banyak info di internet, buku dan ebook yang berkongsi pengalaman suasana berpantang ibu-ibu di Malaysia.

Terima kasih kepada penulis Puan Masayu yang berjaya menerbitkan ebook Panduan 44 hari Pantang Tradisional & Moden untuk rujukan semua di luar sana.

Ebook ini dijual dengan harga pre oder sekarang.  Hanya perlu bayar RM30 jika anda melakukan tempahan sebelum 15.12.13.  Anda hanya ada 13 hari untuk rebut peluang ini.




Bukan itu sahaja, peluang untuk dapatkan ebook 44 Resepi Pantang Tradisi Melayu juga diberikan bagi yang menghantar ulasan eBook Panduan 44 Hari Pantang Tradisional & Moden sebelum 30.12.2013.
Selepas ini harga pakej 2 ebook ini akan dijual dengan harga RM60. Rebut peluang dalam masa 13 hari ini untuk miliki 2 ebook ini dengan penjimatan sebanyak RM30.

PM saya Aishah Hussein atau terus bayar di sini
http://buku-online4u.blogspot.com/p/blog-page_12.html

Beli ebook/buku/CD Quran: http://buku-online4u.blogspot.com/

Ingin amalkan pemakanan sunnah: http://produksunnahshoppe.blogspot.com/

Mencari serbuk cucian yang membantu anda mencuci pakaian yang kotor
https://www.facebook.com/sabunepal.sbg2

Untuk belajar kelas asas blog: http://aishah-hussein.blogspot.com/2013/08/kelas-asas-blog.html

Anda ada produk atau bisnes? Ingin iklankan di internet di soho directory:
http://aishah-hussein.blogspot.com/2013/08/iklan-produk-anda-di-rangkaian-akademi.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...