Saturday, July 6, 2013

Cuti-cuti Malaysia

Teks: Aishah Hussein

Sudah lama saya tidak merasa sesejuk ini.  Berada di Cameron Highland bersama keluarga tercinta. Kali terakhir saya ke sini tanpa along, jadi ambil peluang yang ada membawa along untuk ke sini.  Seperti yang dijanji bawa mereka makan aiskrim strawberri, skon bersama jam strawberi dan juga muffin strawberi. Pendek kata semuanya strawberi.  Dah sejuk makan aiskrim, minum teh panas pula, memang nyaman betul.

Cuaca panas dan hujan renyai-renyai sahaja, tetapi suhu semakin sejuk lewat malam.  Hari ini sehari lagi di sini, moga dapat manfaatkan peluang yang ada bersama ahli keluarga.  Gambar semua tak dapt nak upload lagi.  Nanti saya upload bila sudah transfer dari kamera dan handphone.

Walaupun bercuti, tetapi bisnes dan pendaftaran kelas berjalan seperti biasa.  Terima kasih Allah kerana memberi saya peluang untuk memiliki gajet-gajet yang banyak membantu.

Semalam mendaftar seorang lagi pelajar kelas asas blog dan penulisan.  Moga beliau dapat berkongsi kepakaran dan minat beliau dan memberi manfaat kepada pembaca-pembaca blog di luar sana.

Kami di Akademi bekerja dari Rumah ingin membantu wanita di luar sana untuk menambah ilmu berkaitan dengan membina blog, penulisan dan bisnes secara online.

Daftar melalui https://www.facebook.com/messages/aishah.hussein7  atau emel ke noraisah.hussein@gmail.com untuk sertai 
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fanpage ( jika tiada produk,kami sediakan)
Semua kelas adalah kelas online.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...