Monday, July 1, 2013

Redha keluarga, WAHM berjaya

Teks: Aishah Hussein

Tinggal lebih kurang 1 minggu lagi kita akan berjumpa Ramadhan.  Semenjak 2,3 hari ini memang asyik Ramadhan sahaja yang saya sebut.  Setiap kali Syaaban tiba, saya akan tertanya-tanya sempat ke saya akan berjumpa Ramadhan.  Moga dipanjangkan usia kita agar kita semua dapat melakukan ibadat dengan lebih sempurna pada tahun ini.

Tahun ini saya merasa sangat bersyukur kerana cita-cita saya untuk berhenti kerja sudah tercapai.  Alhamdulillah juga, ketika saya sibuk menyiapkan tugasan dan urusan bisnes online, Along berada bersama saya membantu tugasan di rumah sehingga bulan September.  Setidak-tidaknya meringankan juga tugas Angah yang akan menduduki PMR dari membantu saya.  Sokongan dari en suami dan anak-anak memang sangat-sangat diperlukan bagi suri rumah yang ingin bekerja dari rumah.  Tanpa doa dan redha mereka, semuanya tidak akan berjalan lancar.

Walaupun masih baru lagi di dalam bidang ini, saya rasa banyak betul yang saya belajar dari mentor saya, Pn Masayu dan juga dari rakan-rakan di Akademi bekerja dari Rumah.  Semakin banyak saya tahu, semakin saya ingin berkongsi dengan suri rumah yang masih tercari-cari di mana hendak bermula.  Moga saya dapat membantu lebih ramai ibu-ibu di luar sana.

Bagi yang ingin mengetahui cara untuk membina blog dan fan page untuk bisnes online, jangan malu-malu untuk hubungi saya di https://www.facebook.com/messages/aishah.hussein7


Bagi yang ingin berongsi kepakaran, boleh mendaftar di kelas blog dan penulisan.

Hubungi saya untuk analisa minat dan kemahiran. Selepas itu boleh terus daftar di mana-mana kelas online yang kalian minat.

Bagi yang belum mahu mendaftar, boleh sahaja membeli ebook di atas.
Harga masih harga promosi RM100. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...