Thursday, April 4, 2013

Sempurnakan Solatmu - 04.04.2013

Teks: Aishah Hussein

Isnin lepas saya telah menjalani rawatan untuk lutut sekali lagi.  Menambah dos untuk lutut sebelah kiri.   Setiap kali ditimpa ujian kesakitan fizikal seperti ini, saya terpaksa menunaikan solat secara duduk.  Alhamdulillah, pendedahan kepada ilmu cara solat ketika sakit banyak membantu saya untuk terus mengerjakan ibadat saya walau dalam keadaan mana pun.

Syukur juga, di surau-surau disediakan kerusi-kerusi bagi orang yang kurang upaya untuk solat secara normal.  Terasa diri sudah tua betul.  Kalau dulu, masa arwah emak saya masih ada, dia yang selalunya solat duduk kerana sakit lutut.  Sekarang giliran saya pula.  Apa pun masih berterima kasih kepada Allah kerana saya masih dapat melakukan ibadat solat.





                                        Ensiklopedia Solat RM100
                                        +RM5 pos daftar
                                        +RM10 pos skynet.



Dapatkan di http://buku-online4u.blogspot.com/2013/04/ensiklopedia-solat.html
atau di Buku Online

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...